Ulrica Tellebo

Söker!

Hej! Jag heter Ulrica och har utbildat mig till Massör, personlig tränare, coach och kostrådgivare under året som gått. Till min certifiering i personlig tränare söker jag en frivillig person som skulle vara intresserad att få 4 pt timmar & 4 massage timmar av mig. Personen kommer jag att skriva om i ett arbete som jag ska göra inför en opponering i Augusti. Jag söker en person som inte är helt ny i träning, man bör ha lite kunskap i det från egen träning eller grupp pass. Men man behöver inte vara i kondition eller i trim nu, gamla meriter går jätte bra. Man ska vilja komma i gång med träning, få hjälp i sin träning, eller att komma vidare och bli starkare, bättre kondition mm. Massagen kommer att vara svensk klassisk massage inriktning på avslappning eller muskel spänningar. Den jag söker ska vilja träna till ett hälsofrämjande perspektiv och vilja utveckla sig själv. Jag kommer att  använda mig av kost upplägg, träning, massage och coachande för att nå så långt vi kan.

Om du är intresserad skicka mig ett PM via facebook, hoppas vi ses!  mvh Ulrica Tellebo

 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress